Niezależnie od badań statystycznych prowadzimy także inne badania mające na celu lepiej poznać preferencje i oczekiwania klientów, poznanie trendów na rynku, etc. Różne instytuty badawcze na zlecenie PSR przeprowadzają i szczegółowo raportują wyniki zlecanych badań. Na potrzeby branżowej akcji medialnej „ Rowerowa Rewolucja” dedykowanej rowerowi jako środkowi transportu przeprowadziliśmy badania dotyczące tego czym jeżdżą a czym chcą jeździć konsumenci do pracy, na uczelnie czy do szkoły. Badaliśmy wiele aspektów. W przypadku „Rowerowej Rewolucji 2” dedykowanej popularyzacji rowerów elektrycznych posiedliśmy szeroką wiedzę na temat tego co konsumenci o nich wiedzą oraz czego od nich oczekują. To bardzo ciekawy materiał do analizy dla producentów, sklepów ale i samych rowerzystów. Wynikami naszych badań szeroko dzielimy się w mediach. Jeżeli ciekawią Cię nasze badania zapraszamy do kontaktu: biuro@psronline.pl